Garantie

Er is een fout opgetreden bij het genereren van deze content.

Heb ik garantie op mijn product?

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit houdt in dat je in alle redelijkheid een goed product mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Binnen de wettelijke en fabrieksgarantie kijken wij naar een passende oplossing zoals reparatie van het product, vervanging van het product door hetzelfde of een gelijkwaardig product. Wanneer vervanging of reparaties niet mogelijk is heb je recht op restitutie van het aankoopbedrag.

Vervalt mijn garantie bij gebruikersschade?

Ja, bij gebruikersschade vervalt de garantie op het product, omdat de schade ontstaan is door eigen toedoen. In dat geval kunnen we wel helpen bij het repareren of vervangen van het product, echter worden hiervoor wel kosten in rekening gebracht.

Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?

Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt, Als je een bloempot laat vallen, waardoor deze beschadigt is of als je planten te weinig of te veel water geeft, waardoor de plant het begeeft.

Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren. Je kan ook hetzelfde product opnieuw bestellen, indien het product nog in ons assortiment zit.

Heb je recht op garantie of wil je meer weten over de garantietermijnen van bepaalde producten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen samen met jou naar een passende oplossing kijken.

Waar heb je een vraag over?