Bestellen, wijzigen of annuleren

Er is een fout opgetreden bij het genereren van deze content.

Kan ik bestellen bij Biezen?

Ja natuurlijk, je kan altijd bestellen bij ons! Vul eenvoudig je winkelwagen en reken af ​​met iDEAL, Mastercard of Apple Pay. Heb je nog vragen over het plaatsen van een bestelling? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice medewerkers helpen je graag. 

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Een bestelling plaatsen doe je gemakkelijk door het digitale winkelmandje te vullen met producten.
  2. Indien je wilt afrekenen ga je naar het windelmandje om de bestelling af te ronden. Hier zie je een overzicht van je winkelmandje en kan je kiezen voor ‘Ik ga bestellen’. Bij ons kan je ook bestellen zonder account, maar een account maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger.
  3. Vervolgens vul je de benodigde gegevens in en kies je voor de gewenste verzendmethode. Je kan de bestelling gratis afhalen in de winkel of je kunt de bestelling laten bezorgen.
  4. Daarna kies je de gewenste betaalmethode. In onze webshop kun je op verschillende manieren betalen: via iDEAL, Creditcard (Visa of Mastercard), Apple Pay.
  5. Bij de laatste stap controleer je de bestelling en kies je voor ‘Plaats bestelling’ om de bestelling definitief te maken.

Je bestelling plaatsen gaat nog sneller met een Biezen-account. Geen account? Geen probleem, zonder account kan je ook bij ons bestellen. Je moet wel even je gegevens invullen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je wijzigt je bestelling via Mijn Biezen of neem contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.

Hoe wijzig ik mijn adres?

Je wijzigt je adres via Mijn Biezen. Heb je al een bestelling geplaatst en wil je het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.

Je wijzigt je adres via Mijn Biezen. Heb je al een bestelling geplaatst en wil je het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren kan via onze klantenservice. Annuleren kan als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Lukt het annuleren niet meer? Niks aan de hand, je kan de bestelling retourneren.

Hoe wijzig ik het bezorgadres van een lopende bestelling?

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van welke bezorgdienst je bestelling bezorgt.

1. Bezorging door PostNL

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen kun je het beste via de track and trace contact opnemen met PostNL om het bezorgmoment/adres te wijzigen.

Waar heb je een vraag over?