4,5 / 5,0
Voor 14.00 uur besteld, vandaag verzonden!
Gratis afhalen
Grote showroom van +8500m²
Altijd deskundig en persoonlijk advies
Taal
menu
Whatsapp Bellen Inloggen Verlanglijst
Winkelwagen

Bestellen, wijzigen of annuleren

Kan ik bestellen bij Biezen?

Ja natuurlijk, je kan altijd bestellen bij ons! Vul eenvoudig je winkelwagen en reken af ​​met iDEAL, Mastercard, PayPal, Google Pay of Apple Pay. Heb je nog vragen over het plaatsen van een bestelling? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice medewerkers helpen je graag. 

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Een bestelling plaatsen doe je gemakkelijk door het digitale winkelmandje te vullen met producten.
  2. Indien je wilt afrekenen ga je naar het windelmandje om de bestelling af te ronden. Hier zie je een overzicht van je winkelmandje en kan je kiezen voor ‘Ik ga bestellen’. Bij ons kan je ook bestellen zonder account, maar een account maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger.
  3. Vervolgens vul je de benodigde gegevens in en kies je voor de gewenste verzendmethode. Je kan de bestelling gratis afhalen in de winkel of je kunt de bestelling laten bezorgen.
  4. Daarna kies je de gewenste betaalmethode. In onze webshop kun je op verschillende manieren betalen: via iDEAL, Creditcard (Visa of Mastercard), Apple Pay, Google Pay, Paypal of Bancontact.
  5. Bij de laatste stap controleer je de bestelling en kies je voor ‘Plaats bestelling’ om de bestelling definitief te maken.

Je bestelling plaatsen gaat nog sneller met een Biezen-account. Geen account? Geen probleem, zonder account kan je ook bij ons bestellen. Je moet wel even je gegevens invullen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je wijzigt je bestelling via Mijn Biezen of neem contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.

Hoe wijzig ik mijn adres?

Je wijzigt je adres via Mijn Biezen. Heb je al een bestelling geplaatst en wil je het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren kan via onze klantenservice. Annuleren kan als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Lukt het annuleren niet meer? Niks aan de hand, je kan de bestelling retourneren.

In rekening brengen creditcard kosten

Helaas zijn wij genoodzaakt de transactiekosten van een creditcardbetaling in rekening te brengen, vanwege de hoge transactiekosten.

Hoe wijzig ik het bezorgadres van een lopende bestelling?

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van welke bezorgdienst je bestelling bezorgt.

1. Bezorging door PostNL

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen kun je het beste via de track and trace contact opnemen met PostNL om het bezorgmoment/adres te wijzigen.

Belangrijke informatie over nepwebsites die zich voordoen als biezen.nl

Wij willen onze klanten dringend waarschuwen voor nepwebsites die momenteel in omloop zijn en zich voordoen als onze officiële webshop, biezen.nl. Deze frauduleuze sites kunnen onze naam, afbeeldingen en productinformatie misbruiken om klanten te misleiden.

Let op: Heeft u een aankoop gedaan via een andere website dan www.biezen.nl? Dan kunnen wij hier helaas geen enkele verantwoordelijkheid voor dragen. Biezen.nl heeft geen samenwerkingen met externe verkopers of andere webwinkels, tenzij dit expliciet op onze officiële website wordt vermeld.

Het spijt ons te horen dat sommige klanten mogelijk aankopen hebben gedaan via deze onofficiële kanalen. Wij hebben geen controle over deze externe, frauduleuze websites en kunnen dan ook geen hulp bieden bij problemen die voortvloeien uit aankopen die daar zijn gedaan, zoals niet-levering van producten, ontvangst van namaakproducten of andere vormen van misleiding.

Wat kunt u doen als u vermoedt slachtoffer te zijn geworden?

Indien u een aankoop heeft gedaan via een vermoedelijk nepwebsite, raden wij u aan om direct melding te maken bij de Fraudehelpdesk via www.fraudehelpdesk.nl en contact op te nemen met uw bank. Zij kunnen u adviseren over de te nemen stappen.

Hoe herkent u onze officiële webshop?

• Controleer altijd of u zich op de juiste URL bevindt: https://biezen.nl.
• Zorg ervoor dat het webadres begint met "https://" en dat er een slotje zichtbaar is in de adresbalk van uw browser. Dit geeft aan dat de verbinding beveiligd is.
Wij streven ernaar om u een veilige winkelomgeving te bieden op onze officiële webshop. Wees alert en controleer altijd de URL voordat u een aankoop plaatst. Twijfelt u? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Waar heb je een vraag over?