Retourvoorwaarden
Wanneer kan ik een product niet retourneren?
Er zijn een aantal redenen waarom je een product bij ons niet (meer) kan retourneren:
- Het product en/of de verpakking verkeert niet meer in zijn originele staat:
- Het product is gebruikt en/of er is door eigen toedoen gebruikersschade ontstaan.
- De verpakking is beschadigd of die heb je niet meer.
- Het is een bederfelijk product, zoals bloemen.
- De planten zijn ingeplant in een plantenbak, bloempot of de volle grond.
-
Goederen die op verzoek van de consument zijn vervaardigd, gemengd, bewerkt of op maat gemaakt,
of goederen die op verzoek van de consument zijn besteld.
- De retourtermijn van 14 dagen is verstreken.
Wanneer je een product retourneert, krijg je voor de volgende diensten geen geld terug: verzendkosten, retourneringskosten, reparatiekosten.
Wordt gratis verzending herberekend bij een retour
Wanneer je een product van een order of de volledige order wilt retourneren welke gratis verzonden is, zullen wij de retourkosten in rekening brengen.
Als u een gedeelte van de bestelling retourneert en hierdoor de order onder het gratis verzendtarief terecht komt, behouden wij het recht om de verzendkosten alsnog te berekenen.