Bestellen & betalen
Kan ik bestellen bij Biezen?
Ja natuurlijk, je kan altijd bestellen bij ons! Vul eenvoudig je winkelwagen en reken af met iDEAL, Mastercard of Apple Pay. Heb je nog vragen over het plaatsen van een bestelling? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice medewerkers helpen je graag.
Hoe plaats ik een bestelling?
- Een bestelling plaatsen doe je gemakkelijk door het digitale winkelmandje te vullen met producten.
- Indien je wilt afrekenen ga je naar het windelmandje om de bestelling af te ronden. Hier zie je een overzicht van je winkelmandje en kan je kiezen voor ‘Ik ga bestellen’. Bij ons kan je ook bestellen zonder account, maar een account maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger.
- Vervolgens vul je de benodigde gegevens in en kies je voor de gewenste verzendmethode. Je kan de bestelling gratis afhalen in de winkel of je kunt de bestelling laten bezorgen.
- Daarna kies je de gewenste betaalmethode. In onze webshop kun je op verschillende manieren betalen: via iDEAL, Creditcard (Visa of Mastercard), Apple Pay.
- Bij de laatste stap controleer je de bestelling en kies je voor ‘Plaats bestelling’ om de bestelling definitief te maken.
Je bestelling plaatsen gaat nog sneller met een Biezen-account. Geen account? Geen probleem, zonder account kan je ook bij ons bestellen. Je moet wel even je gegevens invullen.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je wijzigt je bestelling via Mijn Biezen of neem contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.
Hoe wijzig ik mijn adres?
Je wijzigt je adres via Mijn Biezen. Heb je al een bestelling geplaatst en wil je het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.
Je wijzigt je adres via Mijn Biezen. Heb je al een bestelling geplaatst en wil je het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Annuleren kan via onze klantenservice. Annuleren kan als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Lukt het annuleren niet meer? Niks aan de hand, je kan de bestelling retourneren.
Hoe wijzig ik het bezorgadres van een lopende bestelling?
Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van welke bezorgdienst je bestelling bezorgt.
1. Bezorging door PostNL
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen kun je het beste via de track and trace contact opnemen met PostNL om het bezorgmoment/adres te wijzigen.
Hoe kan ik betalen?
Betaal online gemakkelijk met iDEAL, Creditcard (Visa of Mastercard), Apple Pay. Online kan je niet afrekenen met cadeaubonnen. In de winkel betaal je met je pinpas, creditcard, contant geld of Biezen cadeaubonnen en andere waardebonnen.
Heeft Biezen een veilige betaalomgeving?
Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je bij Biezen terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo kan er iemand meekijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.
Kan ik contant betalen?
Webshop aankoop
Nee, als je online een bestelling plaatst kan je alleen vooraf betalen (Dus niet contant).
Winkel aankoop
Ja, tijdens een winkelbezoek aan ons tuincentrum kan je natuurlijk contant afrekenen.
Kan ik mijn cadeaukaart of voucher inwisselen in de winkel?
Ja, in ons tuincentrum kan je betalen met een cadeaukaart of voucher.
Wij accepteren de volgende cadeaukaarten en vouchers:
- Biezen cadeaukaarten
- VVV-bonnen
- Nationale tuinbonnen
Kan ik mijn cadeaukaart of voucher inwisselen in de webshop?
Nee, helaas kan je in onze webshop nog niet afrekenen met cadeaukaarten en vouchers.
Welke cadeaukaarten en vouchers kan ik inwisselen bij Biezen?
Bij Biezen kan je verschillende cadeaukaarten en vouchers inwisselen.
De volgende cadeaukaarten en vouchers kan je bij ons inwisselen: (Cadeaukaarten en vouchers zijn alleen in te wisselen in onze winkel).
- Biezen cadeaukaarten
- VVV-bonnen
- Nationale tuinbonnen
Hebben jullie cadeaukaarten?
Ja, deze koop je online of in onze winkel, namelijk:
Je kunt zelf een bedrag kiezen tussen de €5 en €150
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
We betalen je terug via dezelfde betaalmethode als waar je ons mee hebt betaald. Heb je betaald met shoptegoed of een cadeaubon? Dan krijg je het geld terug als shoptegoed.
In de winkel ontvang je de terugbetaling direct in een contant bedrag.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren of annuleren?
We streven er natuurlijk naar je geld zo snel mogelijk terug te betalen. Ga daarbij uit van:
Na retourneren of annuleren: We betalen je terug zodra we de retourverzending of annulering van jouw bestelling hebben verwerkt. Het duurt maximaal 5 werkdagen voordat je geld weer op je rekening staat. Soms krijg je het geld terug in meerdere delen omdat:
- Heb je (een deel van) het bedrag met shoptegoed betaald? Dan krijg je dat bedrag weer terug als shoptegoed.
- Heb je een product omgeruild voor een ander product van een lagere prijs? Het resterende bedrag storten we terug op het betaalmiddel waarmee je eerder hebt betaald.
Staat het geld na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice en dan kijken we samen naar de status.
Als je in onze winkel retourneert ontvang je de terugbetaling direct in een contant bedrag.
Wat is de status van mijn terugbetaling?
Helaas kan je de status van je terugbetaling niet bekijken. Je kan altijd kijken op je bankrekening of je het bedrag is teruggestort.