4,3 / 5,0
Binnen 1-3 werkdagen gratis thuisbezorgd!* Gratis afhalen in ons tuincentrum Grote showroom van +6500m² Deskundig en persoonlijk advies

Bezorgen & afhalen

Bezorg- en ophaalopties

Rekent Biezen bezorgkosten?

Bij bestellingen tot € 150,- rekenen wij bezorgkosten. De hoogte van de bezorgkosten verschilt per product: kijk daarvoor bij ‘wat zijn de bezorgkosten’ of op de productpagina. Bij bestellingen vanaf € 150,- is de bezorging gratis.

Kijk voor de bezorgkosten bij welke bezorgkosten rekent Biezen?

Hoe blijf ik op de hoogte van de bezorging van mijn bestelling?

Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. Deze e-mail bevat een track & trace code: via deze code kan je de meest actuele bezorginformatie in de gaten houden en zie je hoe laat je de bezorger ongeveer kan verwachten. Wanneer onze eigen bezorgdienst jouw bestelling bezorgt, dan belt de bezorger je altijd een half uur voor aankomst. Zo ben je al helemaal goed op de hoogte!

Heb je geen verzendbevestiging of track & trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgen jullie mijn bestelling thuis?

Jazeker, met alle liefde. Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen! Wij bezorgen op maandag tot en met zaterdag (en dus niet op zon- en feestdagen).

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Jazeker, indien het product op voorraad is en je de bestelling voor 14.00 uur hebt geplaatst dan kan je deze de volgende dag ophalen in onze winkel. Je ontvangt een mail zodra de bestelling klaarstaat. Bij het plaatsen van je bestelling kan je aangeven of je deze in de winkel wilt ophalen of dat je hem wilt laten bezorgen. Indien blijkt dat het product niet voorradig is, dan nemen we contact met je op om een ander afhaalmoment in te plannen.

Levertijden

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij ons geldt een levertijd van 1 tot 3 werkdagen!* We bezorgen op maandag tot en met zaterdag (en dus niet op zon- en feestdagen). Per e-mail krijg je een track & trace code, zodat je jouw bestelling kan volgen.

Nederland: bestellingen in Nederland worden binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd. Dit geldt ook voor de Waddeneilanden.

België: bestellingen in België worden binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd. 

Laat je jouw bestelling liever op een andere dag bezorgen? Dat is geen probleem! Vul bij het plaatsen van je bestelling bij het vakje "Opmerking" een andere datum in die jou goed uitkomt. Of neem contact op met onze klantenservice om een bezorgafspraak te maken die bij jou past.

*Indien blijkt dat het product niet voorradig is, dan nemen we contact met je op om een ander bezorgmoment in te plannen.

Webshop bezorgkosten

Welke bezorgkosten rekent Biezen.nl?

Bij bestellingen vanaf € 150,- is de bezorging gratis. De hoogte van de bezorgkosten verschilt per product:

Bezorgkosten in Nederland en België:

  • De bezorgkosten voor een pakket tot 25kg zijn: Nederland € 4,99 en België € 7,49.
  • De bezorgkosten voor pakketten van 25kg tot 59kg zijn: Nederland € 19,99 en België € 29,99.
  • De bezorgkosten voor pakketten, pallets of grote en zware producten van meer dan 60kg zijn: Nederland € 39,99 en in België € 59,99.

Winkel bezorgkosten

Winkelaankoop thuis laten bezorgen?

De hoogte van de bezorgkosten verschilt per product en is afhankelijk van de plek waar wij het naartoe moeten brengen. Informeer naar de bezorgkosten in de winkel of neem contact op met onze klantenservice.

Bezorgvoorwaarden

Wat zijn de bezorgvoorwaarden?

De bestelling wordt op de geplande datum bezorgd door ons of één van onze bezorgpartners. Via de track & trace code zie je hoe laat je de bezorger ongeveer kan verwachten.

Ben je niet thuis? Dan neemt de bezorger jouw bestelling weer mee en zal er een tweede bezorgmoment worden gepland. Helaas moeten wij hier wel extra kosten voor in rekening brengen.

Bezorging van bloemen en planten

Hoe worden mijn bloemen en/of planten netjes bezorgd?

Wij willen alle bestellingen van bloemen en/of planten netjes bezorgen en we hebben daarom speciale verpakkingen ontwikkeld. Dankzij deze milieu- en plantvriendelijke verpakkingen kunnen jouw bloemen en/of planten onderweg niet beschadigen! Ook zorgen we dat ze voldoende water hebben, zodat ze in een goede conditie bij je worden afgeleverd.

Ben je toch niet tevreden met de staat waarin jouw bloemen en/of planten zijn bezorgd? Dat vinden we heel vervelend. Neem contact op met onze klantenservice zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.