4,3 / 5,0
Binnen 1-3 werkdagen gratis thuisbezorgd!* Gratis afhalen in ons tuincentrum Grote showroom van +6500m² Deskundig en persoonlijk advies

Bestellen & betalen

Bestellen, wijzigen of annuleren

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Een bestelling plaatsen doe je gemakkelijk door het digitale winkelmandje te vullen met producten.
  2. Indien je wilt afrekenen ga je naar het windelmandje om de bestelling af te ronden. Hier zie je een overzicht van je winkelmandje en kan je kiezen voor ‘Ik ga bestellen’. Bij ons kan je ook bestellen zonder account, maar een account maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger.
  3. Vervolgens vul je de benodigde gegevens in en kies je voor de gewenste verzendmethode. Je kan de bestelling gratis afhalen in de winkel of je kunt de bestelling laten bezorgen.
  4. Daarna kies je de gewenste betaalmethode. In onze webshop kun je op verschillende manieren betalen: via iDEAL, Creditcard (Visa of Mastercard), Apple Pay of Biezen cadeaubonnen.
  5. Bij de laatste stap controleer je de bestelling en kies je voor ‘Plaats bestelling’ om de bestelling definitief te maken.

Je bestelling plaatsen gaat nog sneller met een Biezen-account. Geen account? Geen probleem, zonder account kan je ook bij ons bestellen. Je moet wel even je gegevens invullen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je wijzigt je bestelling via Mijn Biezen of neem contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.

Hoe wijzig ik mijn adres?

Je wijzigt je adres via Mijn Biezen. Heb je al een bestelling geplaatst en wil je het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we er samen naar kunnen kijken.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren kan via mijn Biezen. Annuleren kan als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Lukt het annuleren niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Is je bestelling al onderweg? Niks aan de hand, je kan de bestelling weigeren aan de deur of retourneren.

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Betaal online gemakkelijk met iDEAL, Creditcard (Visa of Mastercard), Apple Pay of Biezen cadeaubonnen. In de winkel betaal je met je pinpas, creditcard, contant geld of Biezen cadeaubonnen en andere waardebonnen.

Terugbetalingen

Hoe ontvang ik een terugbetaling?

We betalen je terug via dezelfde betaalmethode als waar je ons mee hebt betaald. Heb je betaald met shoptegoed of een cadeaubon? Dan krijg je het geld terug als shoptegoed.

Hoe snel wordt een terugbetaling gedaan?

We streven er natuurlijk naar je geld zo snel mogelijk terug te betalen. Ga daarbij uit van:

Na retourneren of annuleren: We betalen je terug zodra we de retourverzending of annulering van jouw bestelling hebben verwerkt. Het duurt maximaal 5 werkdagen voordat je geld weer op je rekening staat. Soms krijg je het geld terug in meerdere delen omdat:

  • Heb je (een deel van) het bedrag met shoptegoed betaald? Dan krijg je dat bedrag weer terug als shoptegoed.
  • Heb je een product omgeruild voor een ander product van een lagere prijs? Het resterende bedrag storten we terug op het betaalmiddel waarmee je eerder hebt betaald.

Staat het geld na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice en dan kijken we samen naar de status.

Wat is de status van mijn terugbetaling?

Helaas kan je de status van je terugbetaling niet bekijken. Je kan altijd kijken op je bankrekening of je het bedrag is teruggestort.